همشهری آنلاین: تیم والیبال پیکان تهران در دومین مسابقه خود در مرحله دوم قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا موفق به شکست پاولودار قزاقستان شد.

Peykan

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با هشت دیدار در مدت دو روز پیگیری شد.

تیم والیبال پیکان در دومین مسابقه این مرحله به مصاف پاولودار قزاقستان رفت و سه بر یک این تیم را از پیش رو برداشت تا به چهارمین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یابد.

شاگردان پیمان اکبری در ست نخست این مسابقه 25 بر 22 مغلوب شدند، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 15 ، 25 بر 20 و 25 بر 11 برابر پاولودار به پیروزی رسیدند.

پیکان در ست نخست با تركيب امير حسيني، رضا قرا، پوريا فياضي، حمزه زريني، سعيد مصطفي‌وند، مصطفي شريفات و علي حسين به میدان رفت، اما در ست‌های دوم تا چهارم با ترکیب دیگری شامل فرهاد سال‌افزون، رضا صفايي، عليرضا نصر اصفهاني، حمزه زريني، مسعود غلامي، سعيد مصطفي‌وند و علي حسين مسابقه را آغاز کرد.

پیکان ایران در مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با تیم‌های ارتش کره جنوبی، پاولودار قزاقستان و بایک موتور چین همگروه بود و با یک شکست (بایک موتور چین) و یک پیروزی (نماینده قزاقستان) به كار خود در اين مرحله پایان داد.

پیکان در دور مقدماتی موفق به شکست القادسیه کویت، ارتش کره جنوبی و نماینده فیلیپین شده بود.

کد خبر 304387

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha